5. června 2015

ZAMĚŘENO NA PLEŤ - ODLIČOVÁNÍ, RECENZE NA DERMACOL ODLIČOVACÍ MLÉKO

Krásný den Všem :-)
Dnes jsem si pro Vás připravila trochu delší článek zaměřený na pleť, odličování a recenzi na mé oblíbené odličovací pleťové mléko. Myslím, že o tomhle tématu se hodně diskutuje, protože každá z nás to určitě zná, odličování pleti je velmi důležité. :-)
Začala bych klasicky typy pletí, které existujou a můžeme je vlastnit.

Typy pleti:


Normální pleť:
Je zdravá, má dobrou pružnost a vlhkost, póry jsou viditelně malé a není citlivá na vnější faktory.
Má jasný vzhled a odstín, není mastná a je poddajná na dotek.

Suchá pleť:
Na kůži se objevují jemné linky, póry jsou stažené a pleť citlivě reaguje na vnější faktory. 
U tohoto typu pleti dochází k zpomalenému vylučování kožního mazu. Kůže je podrážděná a trpí pocitem pnutí. Vytváří na povrchu šupinky.

Mastná pleť:
U tohoto typu pleti se zvyšuje produkce kožního mazu. Póry jsou často viditelně rozšířené. 
Velká pravděpodobnost tvorby akné. Pleť je lesklá.

Smíšená pleť:
Nejčastěji se vyskytující typ pleti. Jde o tzv. výskyt T-zóna a U-zóna.
T-zóna - čelo, nos, brada (obvyklé mastná nebo normální pleť)
U-zóna - tváře - suchá nebo normální kůže

Citlivá pleť:
Přirozeně zranitelný typ pleti. Kůže pálí a trpí pocitem pnutí, objevují se viditelně zarudlé skvrny, které se odlupují. Nepřiměřeně reaguje na negativní vnější vlivy a je často náchylná ke kožním onemocněním.

Jak si určit typ pleti?


- Podívejte se na velikost svých pórů - jsou velké, viditelné na první pohled nebo jsou drsné na dotek?
- Na jakých místech máte suchou či mastnou pleť?
- Jak vaše pokožka reaguje na slunce? - Normální a mastná pleť má schopnost se před sluníčkem chránit déle, kdežto suchá a citlivá pokožka rychle zrudne a spálí se.

Odličování pleti:

Odličování pleti je dle mého názoru opravdu dost důležité. Nevím, jak u Vás ale já se musím odličovat opravdu každý den a to, i když nemám na sobě ani trošičku makeupu. Stačí mi jeden den se neodlíčit a hned druhý den mi vyskočí pupínek. 
Kdysi, v období puberty jsem si svou pleť dost zkazila, protože byla jsem asi nejspíš moc líná se odličovat a tak teď mám smíšenou pleť, kdy se mi čelo, nos i brada mastí. 
Na odličování pleti jsem vyzkoušela dost přípravků nejvíc co mi vyhovuje jsou odličovací mléka ale momentálně si dělám zálusk na Mixu (micelární voda) a Garnier (micelární voda). 

A nyní vás seznámím s mým zatím nejoblíbenějším odličovacím přípravkem. Dermacol Cleasing Face Milk


Popis odličovacího mléka:

Odličovací mléko pro normální a smíšenou pleť. Dokonale odstraní nečistoty, make-up a odumřelé kožní buňky. Je hypoalergenní. Obsahuje panthenol  a vitamin E. 


 Můj názor:

Odličovací mléko je od mé oblíbené značky Dermacol. Značku Dermacol mám dost v oblibě, většina jejich výrobků mi sedí a tohle odličovací mléko mě mile překvapilo. Používám ho cca. měsíc a opravdu mi moc vyhovuje. Mléko má 200 ml, což je poměrně dost a kupovala jsem ho v DM za krásnou částku 99,-.  Spoustu lidem nemusí vyhovovat odličování mlékem ale já jsem takhle zvyklá. 
Mléko má krásnou vůni, ani nevím k čemu bych ji tak přirovnala ale opravdu voní nádherně, takže mi odličování vždycky hezky zpříjemní. Bohužel mu musím vytknout jednu věc - špatně odličuje oční makeup. Stíny odstraní skvěle ale jakmile dojde na linky nebo řasenku, tam už nastává problém. Musím proto využít větší množství odličovacích tamponků. Co se týče makeupu na zbytku tváře, tam odlíčí skvěle. Četla jsem i pár recenzí, kde si někteří stěžovali na to, že je štípou oči při odličování. Já tohle zaznamenala pouze jednou, když jsem mléko zkoušela poprvé a snažila jsem se odlíčit oční makeup. Oční makeup mi nešel odlíčit, tak jsem oči více drhla a potom mě trošku štípaly. Pokud oči odličuji v klidu, v žádném spěchu nic takového jsem nezaznamenala. Konzistence mléka je hutnější ale dá se s ním dobře pracovat, když ho rozetřete na tamponku a není ani třeba využívat tolik mléka. 
Určitě co mě u tohoto mléka potěšilo, je obsah vitaminu E. Za tu dobu co ho používám, se mi zdá že pleť je opravdu vyživenější a hlavně po odlíčení není vysušená ale je krásně hydratovaná, řekla bych, že i odpočinutá, svěží :-).


Plusy a mínusy:

+ Cena (cca. 99,- , na některých stránkách nebo v obchodech se může cena odlišovat)
+ 200 ml
+ Vůně
+ Dobře odličený makeup
+ Hydratace a vitamin E

- Špatné odličení očního makeupu

S odličovacím mlékem jsem moc spokojená, hodnotím ho tedy 9/10 bodů. 



6 komentářů:

  1. Zatiaľ som od Dermacolu bola s kozmetikou na pleť spokojná a toto mlieko tiež vyzerá dobre, tak ho možno v najbližšej dobe výskušam. Pekná recenzia :)
    Zároveň by som ťa chcela pozvať na moju giveaway tu: http://allyblueberry.blogspot.sk/2015/05/2nd-giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som mala od Dermacolu micelárku, tá bola fakt fajn .. :) Na odličovanie ja používam mlieko od Garnier s ružou :) minigiveaway s YR

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé, potřebuju už něco co ten oční make up sundá dobře !
    dreammorebabe

    OdpovědětVymazat
  4. Já nevím proč, ale vždy mi přijde, že když někde čtu typy pleti, tak se vždy nemohu trefit do jednoho konkrétního a že i přes rok se mi ty typy střídají.. :( Ale jednou jsem byla v jenom přístroji, jmenoval se Sam a ten přístroj určí typ pleti a tam to docela odpovídalo .) A v tom přístroji byly vidět i póry a černé tečky, což bylo dost odstrašující.. :D Ale too mléko jsem nikdy nezkoušela, ale nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to celkem dobře.. Ikdyž nejraději používám olejový odličovač (Saloos) na oči a na zbytek přírodní mýdlo nebo něco podobného. :P Spadám pod tu kategorii mastné pleti (a navíc dost citlivé), bohužel..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář! :-)
Thanks for your comment! :-)