3. června 2015

RIMMEL LONDON LASTING FINISH 25 H NUDE MAKEUP



Zdravím! Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na jistě v celku známý makeup od Rimmel London - Lasting finish 25 h nude makeup. Od Rimmelu mi většinou sedí každý makeup, který si pořídím a jelikož jsem na tento narazila přibližně před měsícem, rozhodla jsem se ho vyzkoušet. Stejný makeup můžete sehnat i ve skleněném balení, které je možná i hezčí ale u plastového alespoň nemusíte mít obavy, že se vám rozbije :-).

Popis makeupu:

Středně krycí, hydratující make-up, pro pocit dokonalé pleti. Lehká formule, která se ihned přizpůsobí tónu pleti a vytvoří přirozený vzhled, neucpává póry. Zabraňuje lesku, poskytuje ochranu před vlhkostí a před slunečním zářením SPF 20.

Konzistence, odstín, vůně makeupu:

Konzistence makeupu je spíše tekutá, makeup je ale úžasně roztíratelný, takže bych ho doporučila i pro začátečníky, kteří mají s makeupem a jeho zapracováním problémy. 
Odstíny makeupu, k tomu se musím vyjádřit protože mě odstíny naprosto úchvátily. Je to snad poprvé, co jsem našla u tak poměrně levného makeupu úžasné odstíny. Mám odstín 100 Ivory. Odstín není ani moc světlý ani moc tmavý. Je tak akorát, vyhovující mému odstínu pleti. Odstín mi připadá, že jde spíše do žluta akorát čeho jsem si všimla, že po nějaké době jsem po něm spíše růžovější. Nicméně s tímto odstínem jsem velmi překvapená a spokojená. 
Vůni makeupu musím taktéž vychválit a to většinou zrovna nemusím, když jsou makeupy parfémované a mají nějakou svou vůni. Tato vůně mi ovšem sedla a je hrozně příjemná. Nic co by vás nějak mohlo obtěžovat, navíc po nějaké době se vůně vytratí.

 Výdrž a krytí makeupu:

Podle Rimmelu by měl mít makeup 25 hodinovou výdrž. Bohužel tuto informaci musím popřít. Makeup mi na mé pleti vydržel cca. půl dne, poté ho musím upravovat v oblasti T-zóny. Půl dne si ale myslím, že je obrovský výkon, většina mých ostatních makeupů vydrží s bídou 5-6 hodin. 
Taky jsem si všimla, že se mi makeup i trochu otírá ale není to zase tak strašné. Mám zkušenosti i s horšími případy. 
Krytí makeupu bych hodnotila jako lepší nižší až střední krytí, dokonale mi přilne k obličeji a je úžasně lehký, takže ho na obličeji vůbec necítím. Makeup obsahuje i podkladovou bázi, což je super, takže ji už nemusíte používat ale já i tak používám krém. Pokud máte ale akné, sem tam nějaký pupínek určitě se bez korektoru neobejdete. Makeup mě překvapil i tím, že mi nezalézá do pórů, takže za tohle si zaslouží pochvalu. 




Plusy a mínusy:


+ Cena (cca. 189,-)
+ Odstíny
+ Je lehký, úžasně přilne k pleti
+ Přijatelné krytí
+ Podkladová báze

- Výdrž by mohla být větší
- Otírá se

Makeup bych hodnotila 8/10, za tak přijatelnou cenu je to první makeup co bych takhle zhodnotila :-).




5 komentářů:

  1. Výdrž make-upu půl dne, tak to je dost dobré.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře, už jsem na něj několikrát koukala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jej mám, ale v tom nejsvětlejším odstínu a make-up sám o sobě mi tedy moc vyhovuje, ale ten odstín...určitě si koupím nějaký tmavší ;) BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavá recenze, od rimmel mám nejraději wake me up :)
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  5. Tenhle makeup je skvělý, mám mastnou pleť a na pleti, pokud použiji stejnojmennou bázi a pudr, vydrží opravdu dlouho! :)

    Nicole Menette ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš komentář! :-)
Thanks for your comment! :-)